Fotocredit:

Miljøpartiet De Grønne søker valgkamprådgiver(e) i Nord!

Vil du være med på å styrke en bevegelse som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan støtte Stortingskandidater og sette frivillige i sving til en 50-100% stilling som valgkamprådgiver for Miljøpartiet De Grønne. Stillingen løper til 1.november 2021, med mulighet for forlengelse. Arbeidssted etter avtale med den riktige kandidaten, kontorlokaler er for tiden tilgjengelige i Tromsø og vil kunne etableres i Nordland. Hjemmekontor er mulig etter avtale.

Som valgkamprådgiver vil du være dedikert kontaktperson for ett eller flere fylkeslag i Nord-Norge. Kjerneoppgaver er å gi støtte til våre Stortingskandidater og legge til rette for at partiets støttespillere sammen med våre tillitsvalgte mobiliserer og engasjerer velgere fram mot Stortingsvalget 2021. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team i partiets nasjonale sekretariat  som hver dag jobber fra ulike deler av landet for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

Søknadsfrist 1.oktober. Tiltredelse: så raskt som mulig

For mer informasjon se her: https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=189379420&fbclid=IwAR3D2YR_BYUqMoY8KmOjNZnNLPwDcKStsBdPuVFXzYSj9NvlugKk1H_-AJU

31. august 2020